Aktuální generace Fordu Mustang byla představena poměrně nedávno a už se objevují informace o tom, že automobilka chystá v roce 2018 jeho facelift.
Podle zdroje Automotive News se Mustang dočká jen decentních změn, které zahrnou lehké retuše karoserie. Kupříkladu obdrží novou přední mřížku chladiče a po stránce techniky deseti rychlostní automatickou převodovku. Ta by měla nahradit stávající šestistupňovou automatickou převodovku a zlepšit výkon, jakož i spotřebu paliva.
Jisté dávky osvěžení by se měla také dočkat ostrá sportovní varianta s názvem Mach 1. Tento název můžeme znát již z minulosti, kdy se jím chlubila generace Mustangu vyráběná v 70. letech a také kousek po přelomu tisíciletí. Nové ztvárnění by mělo nabídnout hodně agresivní vzhled a také lepší jízdní dovednosti.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?