Poprvé se podařilo otevřít dveře nové Giulie. Interiér vám vyrazí dech!
Už víme, jak se povedla zvenčí, víme také některé technické specifikace. Dokonce víme, jak zní její nejsilnější motor. Ale pořád jsme neodemkly dveře, abychom se podívali, jak si Italové dali záležet s interiérem.
Několika šťastlivcům se podařilo nahlédnout do interiéru a dokonce s foťákem. Jeden takový vypustil své fotky na facebook. Jak tedy vypadá uvnitř?
Na první pohled zaujme zploštělý volant s integrovaným startovacím tlačítkem (evokuje některé modely Ferrari). Kulatá řadící páka s karbonovým dekorem, ladí s karbonem na středovém tunelu. Masivní hrana přístrojové desky vystupuje do prostoru a tvoří zajímavou linii. Hned pod ní je umístěn rozměrný (s úhlopříčkou cca. 9 palců) displej multimediálního systému.
Za pozornost stojí skořepinové sedačky z karbonu (zřejmě imitace stejně jako na středovém panelu). Samotné čalounění je v provedení kombinace kůže a látka.
Celkové zpracování je skutečně velmi působivé. Krásné detaily, zřejmě i ergonomie je na vysoké úrovni. Image italské krásky se tak nadále zlepšuje. Jak se líbí vám? Napište nám to do diskuze!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.