Máme tu další ročník ankety Evropské Auto roku 2016 a pro tentokrát se mezi sebou utká o postup do finále rovných 40 vozidel, přičemž každé z nich musí být v prodeji do konce roku 2015.
Mezi kandidáty nechybí ani poslední dobou velice populární nová generace Škody Superb. O tom, kdo bude ve výsledku vítězem nás informuje autosalon v Ženevě v roce 2016, kdy právě tam se rozhodne o tom nejlepším voze pro Evropany.
V žebříčku vozidel nechybí samozřejmě ani koncernový Volkswagen, jenž do soutěže poslal svou novou generaci modelu Touran. Porotci se však určitě zaměří i na novou Alfu Romeo Giulia nebo na nástupce populárního Ferrari 458 Italia, kterým je zas o chlup dokonalejší 488 GTB.
Zde je uvedeno všech 40 kandidátů, mezi kterými se v závěru vybere ten nejlepší. A kterého by jste zvolili právě Vy?
- Alfa Romeo Giulia- Audi A4- Audi Q7- Audi R8- BMW X1- BMW řady 7- Ferrari 488 GTB- Fiat Aegea- Ford S-Max / Ford Galaxy- Ford Edge- Ford Mustang- Honda Jazz- Honda HR-V- Hyundai Tucson- Infiniti Q30- Jaguar XE- Jaguar XF- Kia Optima- Kia Sorento- Range Rover Sport- Mazda2- Mazda CX-3- Mazda MX-5- McLaren 570S- Mercedes-Benz GLC / GLC Coupé- Mercedes-Benz GLE / GLE Coupé- Mercedes-AMG GT- Opel Astra- Opel Karl- Renault Espace- Renault Kadjar- Renault Talisman- Ssangyong Tivoli- Subaru Levorg- Subaru Outback- Suzuki Vitara- Škoda Superb- Tesla Model X- Toyota Mirai- Volkswagen Touran
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.