Po svém vítězství v závodě 24 hodin Le Mans Porsche touto fotografií rozčeřilo hladiny. Jaký vůz se asi ukrývá pod plachtou?
Automobilka Porsche prožívá posledních několik dní ve znamení oslav vítězství v legendárním závodě 24 hodin Le Mans. Se svým závodním speciálem 919 ovládli nejen hlavní závod, ale podařilo se jim rovněž zajet i historický rekord v kvalifikačním kole.
V rámci oslav Porsche vystavilo několik speciálních fotografií tohoto závodního modelu na sociální sítě. Ty okamžitě vyvolaly obrovské debaty, které ani po několika dnech neutuchají.
Na jednom ze snímků totiž vedle závodního speciálu stojí vůz ukrytý pod plachtou. Porsche uvedlo pouze to, že se jedná o jeden z budoucích modelů.
S největší pravděpodobností se jedná o vůz, který byl zatím známý pouze z „drbů“. Ten je zatím označován jako Porsche 988. Mluví se o tom, že bude vůz poháněný novým čtyřlitrovým šestiválcem se čtyřmi turby. Ten by měl dosahovat výkonu až 600 koní. 988 by se mělo stát konkurencí pro italské Ferrari 488 GTB a chystaný McLaren 657.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?