Po svém vítězství v závodě 24 hodin Le Mans Porsche touto fotografií rozčeřilo hladiny. Jaký vůz se asi ukrývá pod plachtou?
Automobilka Porsche prožívá posledních několik dní ve znamení oslav vítězství v legendárním závodě 24 hodin Le Mans. Se svým závodním speciálem 919 ovládli nejen hlavní závod, ale podařilo se jim rovněž zajet i historický rekord v kvalifikačním kole.
V rámci oslav Porsche vystavilo několik speciálních fotografií tohoto závodního modelu na sociální sítě. Ty okamžitě vyvolaly obrovské debaty, které ani po několika dnech neutuchají.
Na jednom ze snímků totiž vedle závodního speciálu stojí vůz ukrytý pod plachtou. Porsche uvedlo pouze to, že se jedná o jeden z budoucích modelů.
S největší pravděpodobností se jedná o vůz, který byl zatím známý pouze z „drbů“. Ten je zatím označován jako Porsche 988. Mluví se o tom, že bude vůz poháněný novým čtyřlitrovým šestiválcem se čtyřmi turby. Ten by měl dosahovat výkonu až 600 koní. 988 by se mělo stát konkurencí pro italské Ferrari 488 GTB a chystaný McLaren 657.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?