V roce 2006 chce Mezinárodní automobilová federace používat osmiválce s objemem 2400 ccm, proti čemuž ostře vystupují někteří výrobci motorů, zejména BMW, Mercedes a Honda.
Berger působil po skončení své aktivní kariéry u BMW v roli ředitele BMW Motorsport. „Kdybych si mohl vybrat, chtěl bych dvanáctiválce,“ říká Rakušan. „A možná turbomotory.“
Přestože se mu nezamlouvá snižování rychlosti touto cestou, uvědomuje si nutnost redukovat náklady, a v tom stojí na straně FIA. „Neustále rostoucí náklady mohou F1 pohřbít.“
Foto: Archiv
Gerhard Berger by chtěl dvanáctiválec
Rakouský expilot F1 není nadšen směrem, kterým se FIA vydala.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu