Cílem je zajistit větší bezpečnost jezdců, a to nejen při nehodách, ale také jim účinně předcházet.
Stávající lanka, jimiž jsou kotvena kola k šasi, budou schopna od nového roku pohltit 4krát více energie, než stávající.
Boční opora hlavy jezdce bude širší a nárůstem ze 75 na 100 mm si technici slibuji větší ochranu hlavy při případné havárii.
Třetím návrhem je pak vyrábět přední spoilery a drobnější prvky usměrňující proudění vzduchu z jiného materiálu, než je standardně používaný kevlar, jenž je díky svým vlastnostem zdrojem nebezpečí. V několika případech došlo v letošním roce k defektu pneumatik právě v důsledku kontaktu s troskami jiného vozu.
Foto: Mercedes Benz Motorsport
Další bezpečnostní opatření pro rok 2005
Tentokrát s nimi přišli sami členové technické skupiny, tedy zástupci stájí Formule 1.
Další zprávy
-
Robert Fico měl pětkrát prostřelené tenké střevo, šokoval poradce premiéra!
-
Simona Krainová přestala vydělávat? Modelka přiznala pauzu!
-
Česko sní o dalším sportovním triumfu! Tito fotbalisté budou hrát na Euru
-
Felix Slováček přiznal STRACH o nemocnou dceru Aničku!
-
Kde rostou houby? Sezóna začíná, meteorologové spustili speciální mapu!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?