Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon

ar5, 3. března 2015, 15:46 Google+ Geneva Motor Show 2015

Po včerejším úniku se dnes musel Renault pochlubit novým přírůstkem do rodiny modelu Clio. Tím je verze RS 220 Trophy EDC, která dostala jak vyšší výkon, tak přepracovanou převodovku, automatickou..

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ve srovnání se standardním Cliem RS nastaly nejvýznamnější změny pod kapotou, kde se stále ukrývá benzínový 4-válec o objemu 1,6 litru. Ten však nově získal 20 koní a 20 Nm k dobru, takže celkový součet nyní činí 220 koní a 260 Nm točivého momentu. I nadále je k dispozici funkce Torque Boost, která krátkodobě zvedne maximálním točivý moment na 280 Nm.

Možná ještě lepší zprávou je fakt, že Renault učinil některé aktualizace automatické převodovky EDC. Ta nyní slibuje až o 40 procent rychlejší řazení převodových stupňů v normálním režimu (ve sportovním režimu Race dokonce až o 50 %). Kalibrací prošel celý systém, takže uvidíme, zda se automat bude chovat v budoucnu "dravěji".

Nové Clio RS 220 Trophy EDC je dodáváno ve standardu s 18-palcovými koly z lehkých slitin Radical s černými vložkami. Kola jsou nazuta na pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 205/40 R18. Řízení dostalo strmější převod a ekologicky smýšlející systém Stop / Start bude fungovat jen v režimu Normal. Důležitý je i pokles emisí CO2 o šest gramů na hodnotu 138 g/km.

Nová verze Trophy sedí o 20mm niž vpředu a o 10 mm vzadu, navíc získala pozměněné sportovní tlumiče, které jsou vzadu o 40 procent tužší. V nabídce jsou i prvky výbavy jako je sportovní kožený volant, systém Renaultsport Monitor s telemetrií, vyhřívaná kožená sportovní sedadla, hliníkové dekory a plaketky RS 220 Trophy.

Prodeje přiostřeného Clia RS 220 Trophy EDC se spustí letos v červnu, jakou sumu za něj prodejce bude požadovat, to zatím není známo.

Vytisknout

Diskuze: Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Toyota Avensis ukázala v Ženevě  kosmetické a mechanické změny - anotační foto

Toyota Avensis ukázala v Ženevě kosmetické a mechanické změny

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud