Honda HR-V se představuje, nabízí toho opravdu hodně

ar5, 19. února 2015, 13:37 Google+

V létě 2015 přijede do Evropy zcela nová Honda HR-V a přinese jedinečnou alternativu v crossoverovém segmentu: dynamický styling, všestrannost MPV, sofistikovanou a zároveň zábavnou jízdní dynamiku a úsporný provoz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Je součástí aktualizované řady vozů Honda, která je důkazem novátorského přístupu značky k vývoji technických a technologických řešení. Model HR-V vystihuje rovnováhu charakteru výrazných a odvážných linií kupé v kombinaci s mohutným a pevným postojem robustního SUV.

Uvnitř nabízí model HR-V cestujícím špičkový vnitřní prostor ve své třídě a – díky převratnému systému sedadel Honda Magic Seat ® – vysokou úroveň univerzálnosti. Vnitřní prostor modelu HR-V je definován vysoce kvalitními a měkkými materiály a sofistikovaným designem; designérům společnosti Honda se podařilo snoubit velkou prostornost s dojmem sportovního a těsného kokpitu.

Nový vnitřní infotainmentový systém Honda Connect založený na aplikacích se ovládá prostřednictvím sedmipalcového dotykového displeje uprostřed přístrojové desky a nabízí přístup k Internetu, zprávám v reálném čase, dopravním informacím, informacím o počasí a službám streamované hudby.

Pro základní verzi nového modelu HR-V je k dispozici velmi citlivý a úsporný 1,6litrový i-DTEC vznětový motor (120 koní) nebo 1,5litrový i-VTEC benzínový motor (130 koní). Oba přitom patří do řady Honda Earth Dreams Technology.

Balíček pokročilých systémů podpory řidiče, který využívá kameru a radar se středním dosahem, zahrnuje úplnou nabídku pokročilých bezpečnostních technologií, z nichž některé se v crossoverovém segmentu objevují zcela poprvé.

Prodej zcela nové Hondy HR-V bude v Evropě zahájen v létě 2015.

Charakterní odvážné linie kupé s mohutným a pevným postojem robustního SUV. Zcela nový model HR-V kombinuje dynamickou osobnost kupé s mohutným a pevným postojem SUV, což vytváří charakterní vzhled s emocionálním zaujetím.

Tvar karosérie a linie zadního okna, která se sbíhá na zadní straně, vytváří dynamický a sportovní boční profil doplněný „skrytými“ kličkami zadních dveří. Výrazná a ostře řezaná kontura boční strany karosérie dává modelu HR-V smysluplný a dopředu směřující výraz a pocit pohybu a dynamiky, i když se nepohybuje.

Modely HR-V rovněž vytváří pocit konejšivě robustní přítomnosti. Z hluboce profilovaných podvozkových panelů čiší tuhost, pevnost a jistá usazenost větších SUV; tento motiv posiluje silná vodorovná orientace předního a zadního nárazníku. Designéři se snažili zajistit, aby model HR-V na silnici překypoval jedinečnou a sebevědomou identitou a zároveň aby také vyhovoval rodinnému využití.

Špičkový vnitřní prostor s univerzalitou MPV

Zcela nový model HR-V překypuje špičkovým vnitřním prostorem, který je nejen objemný, ale také neuvěřitelně univerzální a zcela poprvé spojuje výhody MPV s crossoverovým segmentem.

Vytvoření prostorného a univerzálního vnitřního prostoru modelu HR-V je globální platforma segmentu B společnosti Honda, která zahrnuje řešení ve formě inovativních balíčků. Například palivová nádrž se sníženým profilem, která je nainstalována pod předními sedadly uvolňuje podlahový prostor pod zadními sedadly a vytváří plochu pro využití inovativního systému Honda Magic Seats ®.

Každé ze zadních sedadel Magic Seats ®, která jsou dělená v poměru 60:40, lze přizpůsobit v celé řadě konfigurací pro dosažení maximální univerzálnosti prostorného interiéru. V režimu „Utility“ se opěrák zadního sedadla sklopí dopředu, sedák se sníží a vznikne dlouhá a rovná podlaha. V režimu „Tall“ je sedák zadního sedadla zajištěn ve svislé poloze pro zachování prostoru od podlahy po strop. V režimu „Long“ se přední sedadlo spolujezdce a zadní sedadlo sklopí dopředu do vodorovné polohy.

Po usazení mohou všichni cestující využívat špičkový vnitřní prostor s dostatečným místem pro nohy, ramena a hlavu vpředu i vzadu, které bývá obvyklé v segmentech větších vozidel. Rovněž zavazadlový prostor nabízí úžasný objem 453 litrů při používání zadních sedadel a 1 026litrů se sklopenými zadními sedadly. Široký otvor zadních výklopných dveří a nízká nakládací hrana umožňují snadný přístup do zavazadlového prostoru a umocňují jeho prostornost.

Zdokonalený a sofistikovaný design vnitřního prostoru s kvalitními materiály, jedinečnou panoramatickou posuvnou střechou a pokročilým novým infotainmentovým systémem. S ohledem na cestující se designéři společnosti Honda snažili snoubit protichůdné motivy prostornosti, konejšivé robustnosti a těsnosti kokpitu sportovního kupé.

Použití vysoce kvalitních materiálů s měkkým povrchem a jemně zvýrazněné detaily v leštěném chromu vytvářejí pocit jedinečnosti, zatímco design přístrojové desky kombinuje pocit solidnosti s jedinečnými detaily, včetně panelu funkcí v odstínu černého klavíru, který zdůrazňuje výraz sofistikovanosti.

Před řidičem se rozkládá třídílná přístrojová deska, jejíž jednotlivé části jsou obklopeny „plovoucími“ osvětlovacími kruhy, které ještě podtrhují pocit kvality. Změnami barev podsvícení rychloměru od bílé po zelenou informuje funkce Honda ECO Assist řidiče o úspornosti jízdy. Výbava Executive rovněž nabízí majiteli jedinečnou sklopnou a posuvnou panoramatickou střechu s tlačítkovým ovládáním, která nemá v této třídě obdobu. K dispozici je posuvná žaluzie proti slunci, která se otevírá automaticky se střechou a kterou lze ručně zavřít

Uprostřed přístrojové desky se nachází sedmipalcový dotykový displej systému Honda Connect, který je k dispozici jako standard ve vyšších výbavách (Sport a Executive) a který poskytuje pokročilou konektivitu a infotainment. Ve výbavě Comfort je k dispozici pětipalcový displej.

Displej, který využívá operační systém Android 4.0.4, lze ovládat charakteristickým přitahováním prstů, potahováním a klepáním, podobně jako u chytrých telefonů. Systém Honda Connect umožňuje rychlý a snadný přístup k internetovým službám, včetně procházení webu, dopravních informací v reálném čase, zpráv a informací o počasí, sociálních médií a hudby. Prostřednictvím speciální služby Honda App Centre lze instalovat další aplikace, které rozšiřují uživatelům možnosti využití připojení a infotainmentu a k dispozici je rovněž integrovaná navigace Garmin.

Na dotykovém displeji Honda Connect se rovněž zobrazují informace o vozu – například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy

Kromě toho lze systém Honda Connect synchronizovat s chytrými telefony a dalšími multimediálními zařízeními prostřednictvím rozhraní MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI a USB.

Nabídka bezpečnostních funkcí

Podobně jako všechny nové vozy Honda prodávané v Evropě je model HR-V vybaven celou řadou jedinečných aktivních a pasivních technologií.

Komplexní systémy aktivní bezpečnosti kombinují data z radarových snímačů a z přední a zpětné kamery. Kromě základního modelu budou všechny verze výbav standardně obsahovat pokročilý systém podpory řidiče Honda. Tato nabídka bezpečnostních technologií zahrnuje inteligentní rychlostní systém, protikolizní systém, varování před čelní kolizí, varování při opuštění jízdního pruhu, systém rozpoznávání dopravního značení a systém přepínání dálkových a potkávacích světel.

Protikolizní systém Honda bude u modelu HR-V instalován v základní výbavě.

Kromě kompletní nabídky předních a bočních airbagů představuje jedinečná konstrukce karosérie Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) společnosti Honda základ pro vynikající pasivní bezpečnost. Síť propojených strukturních prvků distribuuje energii nárazu rovnoměrněji přední částí vozu, omezuje síly přenášené do prostoru posádky a zvyšuje ochranu cestujících při čelních srážkách. Technologie ACE rovněž pomáhá minimalizovat riziko zaklínění pod jiné vozidlo či najetí na jiné vozidlo, ke kterému může dojít při čelní srážce nebo nepřímém čelním nárazu do velkého nebo menšího vozidla.

Atraktivní pohon s úsporným provozem

Model HR-V, který je v Evropě k dispozici pouze s pohonem přední nápravy, bude v nabídce s velmi citlivým a úsporným 1,5litrovým i-VTEC benzínovým motorem 130 PS a 1,6litrovým i-DTEC vznětovým motorem 120 PS. Oba motory budou k dispozici s vylepšenou šestistupňovou manuální převodovkou s hladkým řazením a 1,5litrový i-VTEC benzínový motor lze rovněž zkombinovat s automatickou převodovkou CVT s hladkým řazením.

Oba motory jsou součástí řady Honda Earth Dreams Technology a byly zkonstruovány tak, aby byly citlivé, úsporné a splňovaly emisní limity Euro 6.

Pro model HR-V bude k dispozici zcela nový 1,5litrový i-VTEC benzínový motor o výkonu 130 PS a 1,6litrový i-DTEC vznětový motor o výkonu 120 PS. Oba tyto motory jsou k dispozici s manuální převodovkou a nový 1,5litrový benzínový motor bude rovněž k dispozici s poloautomatickou převodovkou CVT.

Model HR-V byl záměrně navržen tak, aby navozoval jízdní zážitek limuzíny, k čemuž přispívá jeho nízké těžiště a lehká a velmi pevná karosérie. Tato pevnost – především díky faktu, že 27 % struktury karosérie je vyrobeno z vysoce pevné oceli – pomáhá zajistit konejšivou robustnost, která naopak vede k intenzivnímu pocitu při jízdě a k eliminaci klopení karosérie. To rovněž přináší vynikající lineární chování při jízdě, díky které je model HR-V jedním z nejdůvěryhodnějších vozů pro dynamickou jízdu v crossoverovém segmentu.

Model HR-V přináší do crossoverového segmentu špičkový aerodynamický výkon, který se projevuje nejen na úsporném provozu, ale také snížením hlučnosti interiéru způsobené větrem. Aby se minimalizovalo vnikání ostrého silničního hluku, je model HR-V vybaven velice účinnou zvukovou izolací. Absorbování zvuku do předních a zadních podběhů kol, podlahového koberce a zakrytí prostoru pod podlahou společně přispívá k vylepšené a klidné atmosféře uvnitř vozu.

Vytisknout

Diskuze: Honda HR-V se představuje, nabízí toho opravdu hodně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Volkswagen odhalil nový Passat v provedení Alltrack - anotační foto

Volkswagen odhalil nový Passat v provedení Alltrack

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud