Volkswagen Golf VII Variant Alltrack - nový horal přijíždí

ar5, 25. září 2014, 05:27 Google+

Volkswagen už několikrát nepřímo naznačil, že na trh časem uvede oplastovanou zvýšenou verzi Golfa s přízviskem Alltrack.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Vůz vychází z Golfu Variant a veřejnosti se ukáže na letošním pařížském autosalonu. Jedná se vlastně už o dalšího bratra v rodině oplastovaných kombíku z koncernu Volkswagen, před ním přišel Leon ST X-Perience, Passat Alltrack a Octavia Scout. Drsnější Golf dostal o 2 cm větší světlou výšku a potřebné černé plasty na karoserii.

Standardem je i kryt podvozku a motoru, přičemž sériově samozřejmě automobil nabídne pohon všech kol skrze systém 4Motion s elektronickou uzávěrkou předního diferenciálu. Z počátku se pod kapotu dostane jeden benzínový a dva naftové motory.  Má se jednat o motorizace 1,8 TSI o výkonu 177 koní a s 280 Nm točivého momentu, se kterým Golf Alltrack odstartuje z 0 na 100 kmh za 7,8 vteřiny a dosáhne maximálky 217 km/h.

V nabídce naftových jednotek se objeví motory o objemu 1,6 a 2,0 litru. Jednašestka nabídne 108 koní a 250 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za 12,1 vteřiny a maximální rychlost 187 km/h. Přitom by se měla spotřeba v kombinovaném cyklu ustálit na hranici 4,7 litru.  Silnější dvoulitr nabídne 148 koní a 342 Nm točivého momentu, z 0 na 100 km/h se terénní Golf dostane za 8,9 vteřiny a rozjede se až na 208 km/h. U této jednotky slibuje Volkswagen spotřebu jen 4,9 litru na 100 km. Komu je to i tak málo, posledním v řadě bude silnější provedení 2.0 TDI se 181 koňmi a 381 Nm, se kterým se z 0 na 100 km/h dostanete za 7,8 vteřiny na stovku a dosáhnete rychlosti až 219 km/h, to vše se spotřebou 5,1 litru na 100 km.

Nový Golf Alltrack se do prodeje dostane v půlce příštího roku, bližší podrobnosti se dozvíme na autosalonu v Paříži.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf VII Variant Alltrack - nový horal přijíždí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

TEST: Hyundai ix20 Cross 1.6 CVVT - Oplastování v hlavní roli - anotační foto

TEST: Hyundai ix20 Cross 1.6 CVVT - Oplastování v hlavní roli

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud