Range Rover Sport: menší, dynamičtější, se sedmi sedadly

Stanislav Růžička, 2. května 2013, 23:22 Google+

Druhá generace sportovního Roveru je menší, lehčí, nabídne ale více prostoru

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
range rover sport

range rover sport | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Aktuálně poslední model společnosti Jaguar Land Rover, Range Rover Sport, je prozatím druhou generací provedení, vyznačující se celkově menšími rozměry oproti zbylým modelům značky. Vůz, který si prošel představením na letošním autosaloně v New Yorku však tímto neztrácí. Záměr výrobců je jasný. Menší a levnější, vše v balení věhlasné britské značky, využívající moderní a vyspělou techniku.

Design je dramatický a současný, obsahující charakteristické znaky plovoucí střechy a intenzivního sklonění předního skla. Použitá hliníková karoserie s naftovým agregátem snížila hmotnost z dřívějších 2535 kg na aktuálních 2115 kg. Zodpovědnost hledejte u Gerryho McGoverna, ředitele designu a kreativní ředitele společnosti Land Rover. Sportovní linie pak nabídne i interiér. Ten je založen na jednoduchosti, vysoké míře světelnosti, díky velké zasouvací panoramatické střeše a použitým materiálům.

Prodloužení vozu a rozvoru o 62 a 178 mm, zpříjemní delší pobyty v kabině. Novinkou je sedmimístné provedení, kterým se mohla doposud chlubit jen řada Discovery.

Mezi motorizovanými nabízenými jednotkami hledejme dva dieselové a jeden benzinový agregát. Těmi jsou šestiválce o objemu 3,0 litru a výkonem 190 kW / 258 k, označený jako LR-TDV, druhý LR-SDV6 s výkonem 215 kW / 292 k a zážehový osmiválec LR-V8 SUPERCHARGED s výkonem 375 kW / 510 k.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Range Rover Sport: menší, dynamičtější, se sedmi sedadly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru XV 2018

První jízda s novým Subaru XV. Koukněte, co zvládne na polygonu, kam se odváží jen ryzí offroady.

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

Isetta

Věřili byste tomu, že tahle malá Isetta zachránila dnes prémiovému BMW krk?

USSV Rhino GX Executive

Rhino GX Executive: Obrněnec na běžné silnice. Největší překvapení ale čeká v interiéru

Tatra JK 2500

Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

reklama
reklama

Doporučujeme

Renault

Nový Renault Mégane se ukáže ve Frankfurtu.

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Karosa NO 80 vedla dvojí život. Ráno a večer přepravovala lidi, přes poledne náklad

  2. Techniku za miliony oklamal pomerančem, cestování má teď mnohem příjemnější

  3. Z vysněného auta se stala noční můra: Chtěla jen pár oprav, místo toho dostala hromada šrotu

  4. Nevíte co se starým náklaďákem? Šikovný kutil si z něj postavil dům na kolech, včetně garáže

  5. Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

  6. Testovací jezdec Bugatti měl děsivou nehodu. Vysvětluje, co se stalo v rychlosti 400 km/h

reklama

Zprávy odjinud