VW Golf VII - prakticky kompletní technické parametry

Marek Litzman, 24. srpna 2012, 12:19 Google+

Volkswagen do některých médií uvolnil prakticky veškeré technické parametry sedmé generace Volkswagenu Golf. Očekávaný vůz bude zase o něco delší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
volkswagen golf

volkswagen golf | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Golf sedmé generace navazuje na jeden z nejslavnějších automobilových rodů dějin. Golfů se již vyrobilo na třicet milionů a to z něj činí jeden z nejprodávanějších vozů dějin. Tato auta dělá ze sedmé generace velmi očekávaný vůz podzimní sezony.

Volkswagen již vypustil některé zajímavé technické detaily. Díky nim víme, že nová generace bude zase o něco delší - přesněji o 5,6 centimetru, celková délka tak dosáhne na 426 cm. To je o celého půl metru více než u první generace. Novinka bude také o něco širší, ale také nižší, což má zajistit dynamičtější profil. Ten bude dále podpořen designem Waltera de Silvy, který navrhnul již mnoho dynamických vozů pro Seat a Audi.

Oproti současné generaci bude ta sedmá nejen delší, ale také lehčí. Hmotnost klesne o rovný metrák a hmotnost základního modelu klesne na dohled k magické hranici jedné tuny.

Vůz je postaven na platformě MQB, na které nyní bude stát u Volkswagenu prakticky vše. Díky dobře řešenému prostorovému uspořádání zadní nápravy se prostor mezi podběhy v kufru rozšířil o znatelných 22 centimetrů. I díky tomu narostl objem na 380 litrů, tedy o 30 litrů více než dosud.

Prozatím nevíme mnoho o motorech, avšak je jasné, že se pod kapotou objeví čtyřválec 1,4 vybavený systémem vypínání nepotřebných válců. Díky tomu by měla spotřeba klesnout pod pět litrů.

Nový Golf také nabídne rozsáhlou výbavu, k dispozici bude například systém City Safe Drive známý i ze Škody Citigo, který dokáže při rychlostech do 30 km/h zabránit nehodě. K dispozici má být také paleta dalších systémů. Novinkou bude například systém, který v případě aktivace airbagů plně aktivuje brzdy, což má zmírnit následky nehody.

K dispozici bude v základu dotykový pětipalcový černobílý displej, za příplatek nabídne Volkswagen až osmipalcový barevný displej.

Vytisknout

Diskuze: VW Golf VII - prakticky kompletní technické parametry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

56

Noxicat - levné katalyzátory s vyšší účinností jsou zajímavým výhledem do…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud