PAŘÍŽ: Citroën C5 – facelift a nové motory

ar7, 30. září 2010, 14:59 Google+

Kromě dříve avizovaného dua C4 Picasso a Grand Picasso představil Citroën na domácím pařížském autosalonu i drobný facelift pro model C5

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C5

C5 | foto: Citroën

Sdílejte článek

Jeho retuše jsou ale vskutku minimální a týkají se v podstatě jen světlometů. Denní světla vpředu dostala namísto žárovky dnes povinné diody tvořící jakousi hokejku ve spodní a vnější části reflektoru. Vzadu pak poznáte faceliftované modely podle čirého středu svítilen.

Podstatnější změny se udály pod kapotou. Benzínovou osmnáctistovku o výkonu 92 kW (127 k) nahradí známá jednotka 1.6 VTi 88 kW (120k), která vznikla jako výsledek spolupráce koncernu PSA a mnichovského BMW.

Úplnou novinkou je pak vznětový agregát 2.2 HDi přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jednotka označená jako 200 DPFS poskytuje nejvyšší výkon 150 kW (204 k) při 3500 ot./min. a mohutný točivý moment 450 Nm ve 2000 ot./min. Ve spojení s šestistupňovým manuálem zvládne C5 sedan sprint na stovku za 8,3 s (8,6 pro Tourer) a maximální rychlost činí 230 (225) km/h. Kombinovaná spotřeba je dle výrobce 5,9 (6,1) l/100 km. Stejně jako třílitrový šestiválec dostane i tato verze speciální chromované koncovky výfuků.

TIP: Testovali jsme Citroën C5 2.0i sedan / Citroën C5 2.0 HDi Tourer

Zajímavou volbou bude i verze e-HDi s motorem 1,6 HDi o výkonu 81 kW (110 k) a rekuperací brzdné energie a systémem Stop/Start. Spotřeba by v tomto případě měla činit pouhých 4,6 l/100 km.

Modernizovaný Citroën C5 se na silnicích objeví ještě do konce letošního roku.

Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!

Vytisknout

Diskuze: PAŘÍŽ: Citroën C5 – facelift a nové motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Verso-S

PAŘÍŽ: Toyota Verso S - parametry a detaily

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud