Nová je mřížka chladiče, světlomety jsou více roztaženy do šířky, stejně jako přední mlhovky. Společně s agresivněji tvarovaným nárazníkem se designérům vcelku obstojně podařilo zamaskovat tolik kritizovanou mohutnou a opticky vysokou příď.
Zásadní změny se dotknou i palety nabízených motorizací. Společně s faceliftem zmizí jedněmi zatracované a druhými milované jednotky 1.9 TDI se systémem čerpadlo-tryska. Ty totiž nahradí moderní commonrailové šestnáctistovky ve dvou výkonových verzích 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k). Do třetice je doplní ještě stejně moderní 1.2 TDI o výkonu 55 kW (75 k).
Částečnou obměnou projde i nabídka zážehových agregátů. K motorům 1.2 HTP 44 kW (60 k) resp. 51 kW (70 k) a 1.4 16V 63 kW (86 k) se přidá ještě vychvalovaný přeplňovaný tříválec 1.2 TSI a to hned ve dvou výkonových verzích 63 kW (86 k) a 77 kW (105 k). K posledně jmenovanému si navíc bude moci zákazník poprvé dopřát i dvojspojkovou sedmistupňovou převodovku DSG, s jejíž pomocí by měla Fabia dosáhnout průměrné spotřeby 5,3 l/100 km
FOTO: Faceliftované duo Fabia Roomster konečně oficiálně + tapety
Po měsících spekulací a několika sériích špionážních snímků dnes mladoboleslavská Škoda Auto konečně pustila do světa oficiální sérii fotek a informací o faceliftovaných modelech Fabia a Roomster.
Další zprávy
-
Jeremy Clarkson prodělal náročnou operaci!
-
Fanoušci na nohou! Rytmus ohlásil nový projekt!
-
Jamie Oliver potřebuje pomoc fanoušků. Hledá sýr!
-
Jamie Oliver potřebuje pomoc fanoušků. Hledá sýr!
-
Hana Zagorová: Velké tajemství odhaleno dva roky po smrti!
-
TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci
-
TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče
-
TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda
-
TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů