Jak již řekl při oficiálním představení nového vozu, nic viditelného na první pohled nebylo změněno, ale vše je přepracováno a upraveno pro lepší funkci. Připustil tehdy, že nový vůz vychází z loňského modelu a i podobnost vozy nezapřou.
Nyní dodává: „Z velkého úsilí vyšel po mechanické stránce velice dobrý vůz.“
A s odstupem času se ještě vrátil k hlavní změně, jež je před zvídavými zraky dobře ukryta. Je jí nová sedmirychlostní poloautomatická převodovka z titanu.
„Tam směřovalo naše největší úsilí. Jedná se o kompletně novou převodovku. Celá je naší výroby, nic není cizí. Je velmi malá, lehká a velice pevná,“ straší konstrukční týmy soupeřů Rakušan ve službách japonského továrního týmu.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Hlavní změnou je nová převodovka
Šéfkonstruktér týmu Toyota Gustav Brunner se vrací k novému monopostu TF104.
Další zprávy
-
Jaromír Jágr a pokračování v hokeji? Přítelkyně Dominika neudržela jazyk za zuby!
-
"Tím to pro mě končí!" Patricie Pagáčová podruhé promluvila o rozchodu
-
Černý kašel v Česku: Další úmrtí seniora! Ústav se vyjádřil k situaci
-
Robert Fico: Nové informace o jeho zdravotním stavu po atentátu!
-
MS v hokeji 2024: PROGRAM do konce skupin! Čechům jde o lepší umístění
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit