FRANKFURT: Volkswagen Golf R20 - rychlý Golf má o dva válce méně

Marek Litzman, 15. září 2009, 11:54 Google+

Volkswagen se rozhodl pokračovat v donwsizingu a proto jeho nejrychlejší Golf už není tím čím bývat - šestiválcem. Nadopovaný čtyřválec tu práci musí zvládnout sám.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf R20

Golf R20 | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Golf ještě nikdy nebyl silnější. Tedy na výrobních linkách, pokud nepočítáme závodní a jiné speciály.

Oproti minulé generaci zmizel zpod kapoty motor 3,2 V6 a nahradil ho kompaktnější přeplňovaný dvoulitr. Ovšem není to úplně na škodu, tento motor je totiž o dalších 15 koní silnější než byl starší šestiválec, výkon vrcholí na 265 koních a točivý moment je udáván na 350 Nm.

Podobně jako dříve, i nyní je nejsilnější Golf vybaven pohonem všech kol a to mu zaručí svižný rozjezd, na stovce může být za 6 a půl sekundy.

Jeden díl mezi motorem a koly jsme vynechali - převodovku. Volkswagen nabídne buď manuál nebo dvouspojkovou DSG podle přání zákazníka.

Očekávejme samozřejmě rádné úpravy na podvozku tak, aby se vůz porval s přísunem výkonu. I interiér dostal nová anatomická sedadla pro opravdu sportovní jízdu.

Vytisknout

Diskuze: FRANKFURT: Volkswagen Golf R20 - rychlý Golf má o dva válce méně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

e-Tron

FRANKFURT: Audi e-tron - supersport na baterky

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud