Porsche Panamera nově ukazuje interiér

Marek Litzman, 13. února 2009, 11:58 Google+

Porsche si s odhalováním své nové Panamery dává opravdu na čas. Nyní se na svět konečně dostaly snímky interiéru této očekávané novinky, spolu s nimi i několik dalších informací a také fotek exteriéru.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Panamera

Panamera | foto: Porsche

Sdílejte článek

Porsche se od Panamery hodně slibuje a vypadá to, že ví proč. Jak již víme z dřívějška, půjde o liftback s pěti dveřmi, ačkoliv Porsche stále tvrdí, že jde o sedan. Budiž, nicméně vzadu je výklopná celá stěna včetně skla.

Zajímavě řešen je interiér. Najdeme v něm tu nejluxusnější možnou výbavu, jmenujme třeba čtyřzónovou klimatizaci nebo obří počet airbagů, totiž čelní, kolenní, boční vepředu i vzad a hlavové taktéž po celé šířce vozu.

Středem celého auta se táhne jako lať středová konzola, která u zadních cestujících ukrývá nějaké ty úložné prostory, popřípadě ovládání některých doplňkových výbav jako je ona zmíněná čtyřzónová klimatizace, vepředu je už hustě osázena ovladači a mizí v přístrojové desce. Co z toho vyplývá? Porsche Panamera se bude (zatím) nabízet jen jako čtyřsedadlový vůz.

Co se prostoru týče, zmiňme ještě kufr. Ten bude mít díky otevírání včetně skla slušný přístup a jeho objem je ne úplně zanedbatelnch 445 litrů, verze Turbo bude mít o několik litrů méně. Zadní sedadla jsou sklopná, takže sportovní sedan může být i překvapivě praktickým vozem. Zkrátka dovolené v Panameře netřeba se obávati.

Porsche zatím nabídne Panameru jen s osmiválci. Základem prozatím bude verze S, která nabídne tradiční V8 4,8 litru o výkonu 400 koní. K tomuto motoru bude možné přikoupit pohon všech kol a udělat z vozu Panameru 4S. Výkony jsou následující - 0-100 za 5,3, resp. 5,0 u 4S z důvodu lepší trakce, maximální rychlost shodně 280 km/h.

Verze Turbo nabídne již v základu pohon všech kol a výkon kulatých 500 koní. Díky tomu překoná hravě rychlost 300 km/h a na stovku zrychlí za 4,2 sekundy.

Dále se spekuluje ještě o nasazení základního šestiválce 3,6, časem doplněného i o hybridní ústrojí, a desetiválce z Carrery GT jakožto vrcholu nabídky. Ve hře zůstává i nasazení dieselu jako u Cayennu.

Základní cena Panamery S je v Německu stanovena na (v přepočtu) rovné 3 miliony korun.

Oficiální představení uvidíme v Ženevě za pár týdnů.

Vytisknout

Diskuze: Porsche Panamera nově ukazuje interiér

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Mondeo kombi

Ford a Castrol jdou do partnerství!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud