Pilotom budú na hrboľatom okruhu slúžiť mäkké a supermäkké pneumatiky.
Točivá stredná časť trate a možnosť špinavého povrchu v úvode víkendu budú mať veľký vplyv na drolenie predných pneumatík. Tvrdé brzdenie a rapídna akcelerácia zo zákrut sa takisto podpíšu na správaní pneumatík. Dobrá trakcia bude rozhodujúcim faktorom na zajazdenie čo najrýchlejšieho kola.
"Hoci Interlagos budí dojem, že je na pneumatiky náročný, nie je tomu tak. Vysoká úroveň gripu je najdôležitejším faktorom, hlavne v strednej časti. Práve preto do Brazílie prinesieme mäkké a supermäkké pneumatiky. Očakávame ale horší prítlak, aký bol na tejto trati minulý rok, takže tímy budú musieť pracovať tvrdo, aby našli ideálne nastavenie," povedal vedúci vývojového oddelenia Bridgestonu, Hirohide Hamashima.
Foto: www.auto-news.cz
Príprava Bridgestonu
BRIDGESTONE - PREVIEW: Japonský výrobca pneumatík dovezie do Sao Paula taký druh pneumatík, ktoré tímy použili na pretekoch v Monaku, Kanade a v Maďarsku.
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Češi vyhlížejí velkou posilu z NHL! Kdo by mohl dorazit?
-
Důvěrná slova Karla III. o rakovině unikla na veřejnost! Král přiznal, co mu je
-
Jiří Korn má 75. narozeniny: Úspěch v hudbě i ve filmu! Rádi ho měli i kritici
-
Hanychová se podělila o dojmy ze soudu se Soukupem! Má jednu výhradu
-
MS v ledním hokeji: Padělatel dopaden! Policie očekává další případy
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak