DISKUZE K ČLÁNKU

VW zaplatil Tatře? Pokuta se vyplatila, z lidového auta vznikla legenda

Volkswagen Brouk je „lidový vůz“ vyráběný dlouhých šedesát pět let. Díky tomu se jedná o nejdéle vyráběný vůz značky VW s největším počtem vyrobených kusů beze změny designu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka K.

    Jirka K.

    90.178.126.XXX
    Byl jsem řadu let majitelem Tatry 57A, jejíž motor byl převzat do Brouka. Pokud si zajdete někdy na veteránský sraz, tak si zkuste po zvuku rozlišit ty dva motory a obvykle to nepoznáte. Kdykoliv slyším na ulici brouka, ohlédnu se po Tatře... Zcela zásadní byl totiž systém boxer 4 válce 1200 ccm vzduchem chlazený přes ventilátor. A k tomu ještě vynikající koncepce topení vzduchem od motoru. Zpočátku ovšem byla chyba na upevnění starteru, který se rád na bloku motoru utrhl a bylo to těžko opravitelné. Proto se pak to uchycení zesilovalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Cupra Ateca

Seat představil první čistokrevnou Cupru a její bratříčky. Ostrá Ateca nabídne 300 koní

Lamborghini Aventador v úpravě Novitec & Dreams Factory Automotive

Animované auto v provozu? Hologramová folie vytvořila fantastickou iluzi

Nová Toyota Aygo se představí v Ženevě

Nové Aygo se představí v Ženevě. Slibuje nižší spotřebu a více zážitků za volantem

První oficiální snímky nového Porsche 911 generace 992

Porsche poodhalilo novou generaci 911. Dočkáme se i hybridu a autonomního řízení?

Koncept Scirocco 2018 (Autor: Luis Carlos Moreno G.)

Volkswagen Scirocco 2018? S novým stylem mohl vypadat impozantně

Pohonný systém Toyoty Prius z roku 1997

Jak správně jezdit s hybridy? Chcete-li excelentní spotřebu, tohle pomůže

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama