DISKUZE K ČLÁNKU

Škoda 120: Proč mizí legenda českého automobilismu ze silnic?

Byly doby, kdy Škodovky řady 742 okupovaly každý chodník a každé parkoviště v celé republice. Vyráběly se totiž od poloviny 70. let až do roku 1990. Celkově jich bylo vyrobeno přes dva miliony kusů. Ještě v roce 2002 měly poloviční zastoupení na českých silnicích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Bohumír K. (Hlasovalo 6 lidí) 21.01.2018 17:04
Všem fanouškům "Škodovek 105 a 120" -… »
» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2018 12:18
Zase jeden exot, co píše, že velké množství… »
» Jirka Černý (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2018 15:10
Dva úložné prostory tak to mne dostalo, dnes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lukáš C.

    Lukáš C.

    79.98.72.XXX
    Já jich po polích zdemoloval tak dvacet, ale na silnici bych se s tim nikdy nevydal.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Michal L.

    Michal L.

    89.24.55.XXX
    Zaplatpanbuh, ze ty hromady sracek, ktere v nazvu nazyvate legendami,nadobro mizi. Ty auta byla uz od vyroby katastrofou a katasteofou zustanou. A ted klidne spustte na me, miliony duvodu , jak sme kvuli komarum nemohli vyrabet nic jineho. Skoda 100-superb = shit 12

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Brázdil

    Brázdil

    109.81.208.XXX
    Jen málo aut dokázalo jezdit v zimě po horách jako škodovka.. Auta s předkem nebo motorem vpředu a náhonem zadní nápravy byly v háji ale škodivka si vesele drandila.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Jirka Černý

      Jirka Černý

      37.188.168.XXX
      Warťas, Trabant, Dačka, to zvládaly taky, Žigul se zátěží v kufru, jako bonus ne jen že ve sněhu jely ale navíc i určeným směrem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
  • HonzaEM

    HonzaEM

    194.228.155.XXX
    120ku jsme měli 30 let. Jako dítě mě v tom děda něco navozil. Jezdilo se na pole paběrovat kukuřici, se to naházelo dopředu do kufru, nebo se vzadu vyndaly sedačky, strčily se tam bedny s bramborama (dneska je něco takovýho nemyslitelný, hlavně kvůli bezpečnosti). Bylo to dobré auto, ale teta mi říká, že radši měla na řízení 1000MB, že na tohle si nějak nezvykla.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Petr Č.

    Petr Č.

    89.176.8.XXX
    Ty "uvařený" 105/120 byl spíše problém na straně termostatů, který se časem otevíraly jen částečně a tak stále škrtily průtok chladicí kapaliny do chladiče. Svýho času jsem měl 105 a termostat měnil min. dvakrát.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Bohumír K.

    Bohumír K.

    78.102.196.XXX
    Všem fanouškům "Škodovek 105 a 120" - považuji toto "auto" za nejhorší na zeměkouli. Motor vzadu kolem mnoho nevyužitého prostoru ,zavazadlový prostor tak na tašku,chladič vpředu od něj dlouhé potrubí pod vozem -z toho plynoucí velký objem chladicí kapaliny a dlouhý náběh teploty v zimě na vytápění .Celý román by se dal psát o tomto bolševickém paskvilu osobního automobilu.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Johny J.

      Johny J.

      37.188.139.XXX
      Zavazadlový prostor na tašku?Aha...kupte si brejle,přední má 280 litrů,což je víc,než má třeba fiesta z roku 2007,daewoo kalos 2004/220l a spousta jiných,některá malá současná auta se vyrábějí s motorem vzadu a pohonem zadních kol,počínaje smartem a konče klidně teslou

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Jirka Černý

        Jirka Černý

        89.235.49.XXX
        Problém je že to srovnáváte s auty uplně mimo kategorii kterou měla Šádina zastat, samozřejmě že Fiesta bude mít menší kufr i když sklopení sedaček to snadno srovná je li potřeba něco převezt, ale ta koncepce pro účel co měla plnit prostě nešla nikam dál posunout .

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • Johny J.

          Johny J.

          37.188.249.XXX
          Jak mimo kategorii?Je to nižší střední třída,jako fiesta nebo kalos.Zrovna tak se dají u škodovky sklopit sedačky a vecpat dovnitř třeba televizi,nebo malou lednici,stejně jako ve fiestě,protože má široké zadní dveře a navrch pořád zůstane přední kufr prázdný.Do škody 100 jsem dal sporák,spodní sedačky se daly uplně vyndat a čep ve dveřích se vtáhl kombinačkama,Přední sedačky se posunuly a sklopily dopředu kvůli naložení a pak se vrátily.A přední kufr pořád prázdný.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Jirka Černý

            Jirka Černý

            37.188.174.XXX
            Chápu že pro spousty lidí je stopětka srdcová záležitost, takové to naše české auto té doby. Já bych čistě prakticky v té době volil Warťase který třeba na ten prostor obvzlášť v kombíku byl super a koncepce vše vepředu se ukázala jako jednoznačně lepší, ono to i v té Škodovce věděly ale holt nebylo jim přáno. Doma jsme měly Žigula což taky na svoji dobu nebyl už žádný šlágr a pár much taky měl ale furt to bylo uplně jinde než stopětka.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
  • cobein

    cobein

    37.48.0.XXX
    Měl jsem "Škodu 105L" jako své první auto, dokonce jsem v r.1994 s tímto skvělým autem absolvoval cestu (CZ) Opava až do (SRN) Stuttgart a zpět přes (A)Linz zase domů do Opavy. Ani jednou mi nevyvařila voda! Až na ten hluk od motoru a čtyřstupňové převodovky bylo auto bezproblémové. Prodalo se do vesnice ke Krnovu a za pár let bylo zpět v Opavě když ho sem doplavila v roce 1997 velká povoděň. Škoda jí, rád na ní vzpomínám. 21

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jirka Černý

    Jirka Černý

    89.235.49.XXX
    Dva úložné prostory tak to mne dostalo, dnes naházim do běžného auta dvakrát tolik aniž bych cokoli rovnal, auto už jako nové bylo zastaralé ve všech směrech a vyrábět to souběžně s Favoritem fakt úlet, že tyhle popelnice zmizely ze silnic mi fakt nechybí, píše se tam o vyšším výkonu to je vtip? Když se šláplo na plyn stoupla spotřeba, emise ale rozhodě ne výkon, ceny co zato dnes chtěj jako tzv. veterán další vtip, pokud ty sumy za to někdo dá jsou to jeho prachy ale smysl uniká.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Zase jeden exot, co píše, že velké množství chladící kapaliny dávalo zabrat vodnímu čerpadlu a díky tomu se škodule hřály... 12 Kdyby radši držel hubu...

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Souboj titánů

Němci bijí na poplach, Tesla je překonává už i v Evropě

Tesla Model X kanadské policie vyvolala velkou kontroverzi

Nová policejní elektrická auta? Veřejnost zuří vzteky

Ruský policista si zahrál na Terminátora a probojoval se do ujíždějícího vozu

Ruský policista se proměnil v Terminátora, tohle by ani Schwarzenegger nedokázal

Ferrari 488 Pista

Hardcore Ferrari 488 konečně dostalo jméno. Pista má být kladivem na Porsche RS

Lexus představí ve světové premiéře svůj nový crossover UX

Lexus čekají v Ženevě hned dvě premiéry, představí se nový crossover UX a sedmimístné RX L

Elektromobily Tesla Model 3 upevněné v letadle během stěhování z USA do Evropy

Co odhalila rozebraná Tesla Model 3? Němečtí technici byli naprosto ohromeni

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama