DISKUZE K ČLÁNKU

Český rozvážkový sen? Škoda nebo Tatra Beta

Kompaktní rozvážkový automobil byl ještě za socialismu snem nejednoho menšího podniku či samostatného podnikatele. Tuzemští ani zahraniční výrobci však neuměli tuto poptávku uspokojit. Až po revoluci přišel z Favoritu odvozený Pickup a především Beta, lehký užitkový automobil nejprve se znakem Škoda a později Tatra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Oldřich S.

    Oldřich S.

    217.197.145.XXX
    Já měl Betu s motorem od Hyundaie o objemu 1,6l.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Pepusa

    Pepusa

    217.168.211.XXX
    Toto auto bylo dizajnově nepovedené i ve své době a cena auta vám přišla docela velká za takovou nezhlednou krabici. Viděl jsem Tatru Betu na prodejně, brrrrr. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Range Rover Chieftain

První Range Rover se vrací v plné síle. Chieftain nabízí ve staré kastli novou techniku i 550 koní

Ilustrační foto

Kolik kilometrů ještě můžete ujet, když vám auto ukazuje prázdnou nádrž?

Rapper Slim Thug se svou sbírkou vozidel v hodnotě milionů

VIDEO: Známý Rapper se pochlubil sbírkou aut za miliony, některé skvosty už se ani nevejdou do garáže

Ilustrační foto

Škoda 120: Proč mizí legenda českého automobilismu ze silnic?

Subaru XV 2018

První jízda s novým Subaru XV. Koukněte, co zvládne na polygonu, kam se odváží jen ryzí offroady.

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama