Od běžné Imprezy se XV na první pohled liší masivnější maskou chladiče, výraznými lemy blatníků a bytelnými střešními lyžinami. Pohon všech kol S-AWD je u Subaru samozřejmostí.
Japonci chtějí nabízet dvě varianty, benzinovou 2,0R a dieselovou 2,0D. Jde o známé jednotky typu boxer s protilehlými písty, obě nabízejí výkon 150 koní. Liší se v maximálním kroutícím momentu, benzinová jednotka nabízí 196 N.m a vznětová 350 N.m. Motory jsou kombinovány s manuálními šesti (2,0D) a pětistupňovými (2,0R) skříněmi, v nabídce nechybí čtyřstupňový automat (2,0R). Motory plní emisní normu Euro 5.
XV je obuto do pneumatik rozměru 205/55 R16 a dostalo do vínku slušivé pětipaprskové elektrony. Zákazníci budou moci volit z pěti barevných variant karoserie. V interiéru se kromě použití jiných potahových materiálů nic zásadního nezměnilo.
Otázkou zůstává zda aktivním jedincům, pro něž je XV určeno, nebude připadat zavazadlový prostor hatchbacku (301 litrů) nedostatečný. Přeci jen se dají crossovery pořídit v prostornějších verzích kombi.
ŽENEVA: Subaru Impreza XV – crossover po Japonsku
Subaru vystavuje v Ženevě model Impreza XV, jedná se o crossover vycházející z modelu Impreza. Dá se říci že je to menší sourozenec typu Outback, který patřil k zakladatelům této specifické kategorie.
Další zprávy
-
Slovensko má opět za prezidenta muže! Pellegrini složil slib a ujal se úřadu
-
Zuzana Čaputová končí jako prezidentka! Jak na ni Slováci budou vzpomínat?
-
Courteney Cox slaví první narozeniny od smrti Perryho! A rovnou jsou to kulatiny
-
Agáta Hanychová řeší nečekaný útok! Pustil se do ní expartner
-
Počasí přinese o víkendu do Česka léto
-
TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?