Mitsubishi odhalilo své velkolepé plány: Stamiliardové investice do vývoje a 11 nových modelů

-mao / AutoRoad.cz, 19. října 2017, 16:13 Google+

Společnost Mitsubishi Motors dnes představila svůj tříletý strategický plán „Drive for Growth“ (Na cestě k růstu) k dosažení trvale udržitelného a ziskového růstu, s cílem navýšit roční prodejní objemy nejméně o 30 % na 1,3 milionu vozidel, resp. tržby na úroveň 2,5 biliónu jenů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Eclipse Cross je nejnovějším SUV japonského Mitsubishi.

Eclipse Cross je nejnovějším SUV japonského Mitsubishi. | foto: Mitsubishi Motors

Sdílejte článek

V rámci uvedeného plánu chce Mitsubishi Motors do konce fiskálního roku 2019 docílit marže provozního zisku na úrovni nejméně 6 %, oproti 0,3 % ve fiskálním roce 2016. Plán je postaven na programu produktových inovací v kombinaci s cíleným rozšiřováním trhu a zlepšováním provozní efektivity.

Komentuje Osamu Masuko, Mitsubishi Motors: „Drive for Growth je novým strategickým plánem společnosti Mitsubishi Motors. Naší nejvyšší prioritou je obnovit důvěru v naši společnost, úspěšně uvádět nová vozidla a dosáhnout prudkého pozitivního obratu z pohledu financí. To bude tvořit základ našeho budoucího udržitelného růstu, jehož součástí jsou i zvýšené investiční výdaje a vyšší investice do vývoje produktů.

Součástí plánu Drive for Growth je 60% nárůst ročních investičních výdajů na 137 mld. jenů v průběhu fiskálního roku 2019 – což odpovídá navýšení investic v poměru k tržbám na 5,5 % ročně. Výdaje na výzkum a vývoj ve stejném období vzrostou o 50 % na 133 mld. jenů. Celkově tak investice dosáhnou objemu přes 600 mld. jenů. Mitsubishi Motors i přes uvedená navýšení zachová pravidla fiskální disciplíny a během daného období zůstane v černých číslech.

Mitsubishi Motors v rámci své investiční politiky plánuje posílit své zaměření na vozy SUV a pick-upy s pohonem všech kol a postupně uvést 11 modelů, včetně vozů XPANDER a Eclipse Cross. Program produktových inovací půjde ruku v ruce se strategií rozšiřování trhu v regionu ASEAN, Oceánii, Spojených státech, Číně a Japonsku.

Prezident Osamu Masuko uvedl: „Toto je náš ambiciózní program s cílem maximálně využít našich silných stránek v rostoucích segmentech trhu, zejména v kategorii vozů s pohonem čtyř kol, a podporovat růst na trzích, kde má naše značka vysoký potenciál, zejména v regionu ASEAN. Tento růstový program bude rovněž zahrnovat efektivní a disciplinovanou provozní strategii v oblasti řízení nákladů.

Mitsubishi Motors v rámci strategického plánu Drive for Growth chce v regionu ASEAN dosáhnout 10% podílu na trhu. V USA pak Mitsubishi posílí své prodejní aktivity. Působení automobilky v Číně by mělo posílit uvedení dalších modelů, jako např. Outlander a Eclipse Cross. A společnost také bude investovat do své prodejní sítě a produktového portfolia, aby se na konci plánovaného období vrátila v Japonsku k ziskovosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Mitsubishi odhalilo své velkolepé plány: Stamiliardové investice do vývoje a 11 nových modelů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Unikátní obrněné vozidlo Sizaire-Berwick

Obrněnec poháněný vrtulí? Snaha překonávat pouště skončila vojenským fiaskem

Princ Harry a Meghan Markle za volantem Land Roveru Discovery

Autoškola pro královskou rodinu? Meghan Markle čeká kurz řízení od zvláštních agentů

Výroba nové generace Fordu Focus v německém závodě Saarlouis

VIDEO: Jak probíhá výroba nového Fordu Focus? Unikátní pohled do německého závodu Saarlouis

Demonstrace autonomního vozidla společnosti Mobileye se na světelné křižovatce změnila ve fiasko

Samořiditelné vozidlo jedoucí na červenou? Prezentace pro televizi skončila fiaskem

Nepříliš oslnivý výkon předvedly brzdy Modelu 3 i na závodním okruhu

Tesla Model 3 má pořádný problém. Kratší brzdnou dráhu má i stará Lada

Ilustrační foto

Emise v Evropě poprvé vzrostly. Nárůst zaznamenala i Škoda, nejekologičtější byla Toyota

reklama
reklama

Doporučujeme

Nový a plně elektrifikovaný Hummer H1 od rakouské společnosti Kreisel Electric představil dokonce sám Arnold Schwarzenegger

Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Škoda Karoq 1,0 TSI - Budoucnost tří válců? Statistiky mluví jasně

  2. Chris Brown vyvezl své pozlacené Lambo, extravagantní vkus nezapře

  3. Škoda Octavia s nájezdem 695 000 km? Technik nevěřícně žasl nad její kondicí

  4. Auto, které nelze převrátit? Tesla si z crash testu odnáší světové prvenství

  5. Znáte nejdražší SUV světa? Ta nejvzácnější vlastní jediný člověk, Rolls-Royce je až šestý

  6. Zetor vytáhl do boje, obrněnec Gerlach najde uplatnění v každé moderní armádě

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud