DISKUZE K ČLÁNKU

Proč se Volkswagen bojí Škodovky? Důvodů má hned několik

Podle Volkswagenu má Škodovka nepoctivou výhodu a proto se jí tak daří. Proč si to myslí a co s tím plánuje Volkswagen udělat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Luboš H. (Hlasovali 2 lidé) 07.10.2017 16:21
Je to úplně jednoduché. Adˇ VW zaplatí stejnou … »
» cyklista (Hlasoval 1 člověk) 08.10.2017 18:43
To je zas demence nebo demagogie odborářů. Škoda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Čert U.

    Čert U.

    93.153.69.XXX
    VW odrbával své zákazníky celé roky svojí nenažranou politikou, měl pocit, že zákazníci jsou ovce, co si nechají všechno líbit a nechtěl slyšet jejich křik. Dávno už není pravda ta pověst kvalitních a dobře zpracovaných aut. Posledních deset let s každým dalším vyrobeným kusem bylo znát jeho ošizení. Ať už to byly nepovedené motory PD, dílenské zpracování nebo jen poslední mazácký kousek s Transporterem, který po druhém faceliftu byl honosně nazván novým modelem T6 a za patnáct let starý střep chce VW opět mega. Poměrně brzy ošahaná barva u vypínačů světel, odpadavájící madla dveří (T5), drnčící plasty v zimě (asi je jim zima) a vrzající v létě (asi je jim teplo) napříč všemi modely, Passata nevyjímaje, jsou ostudou koncernu a svědčí o kvalitativní politice firmy. A pokud mě Passat odradil právě tím dílenským zpracováním a příšernými plasty, tak po přesednutí do Superba jsem byl v jiném světě a dodnes tohoto rozhodnutí nelituji. Možná by bylo lepší, kdyby se západoněmečtí odborářští soudruzi zamysleli, kde to pos*ali a hrábli si do svědomí, než aby podřezávali slepici nesoucí zlatá vejce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Marek R.

    Marek R.

    88.146.228.XXX
    V případě, že Škoda nestíhá vyrábět tak potom je jediné správné řešení převést výrobu jinam kde se bude stíhat, protože nejhorší co může být je neuspokojený zákazník, který samozřejmě použije konkurenci k naplnění svých tužeb po novém vozu. Musíme si uvědomit, že jakákoliv ztráta prodaného nového vozu znamená brutální ztrátu v následném servisu......

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jan D.

    Jan D.

    178.255.168.XXX
    Zdalipak také "naši nalehnou" na koncern VW a zatrhnou převádění zisku před zdaněním formou licenčních poplatků za přežité technologie spalovacích motorů, které centrála VW v Německu odepisuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • cyklista

    cyklista

    90.178.206.XXX
    To je zas demence nebo demagogie odborářů. Škoda nestíhá vyrábět Superb ani Kodiak, na některé verze se čeká skoro rok, spousta zákazníků si pochopitelně koupí něco jiného a pro výrobce je to jasná ztráta. Navíc cena oceli, strojů apod je u nás a v Evropě srovnatelná, takže nižší cena montáže se na celkové ceně projeví odhadem několika procenty.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Václav Š.

    Václav Š.

    90.178.128.XXX
    to jsou normální novinářské kecy, kde to zase vzali!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Surcuf

    Surcuf

    194.228.76.XXX
    A podle mne má Volkswagen poctivou nevýhodu..............., tady utli jakýkoliv vývoj a vyvíjení nových technologií, aby se to muselo brát od nich a my byli jen montovna, přestože tady byla i tradice i dost chytrých hlav...........tak si holt ty chytré hlavy poradili, no a poradí si zas podobný přístup matky e ale cestou do pekel (jí samé).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Luboš H.

    Luboš H.

    188.92.13.XXX
    Škoda používá technologie VW. Když si dáte práci tak zjistíte že VW používá také nějaké šikovné technologie od Škody hlavně po převzetí firmou VW. Nebo že by inženýři ze Škody byli úplně hloupí? A co tlakové lití bloků motoru které postupně převzali všichni automobiloví výrobci ? A co Ledwinka - Tatra a VW Brouk - vlastně zrod firmy VW ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Petr K.

    Petr K.

    94.112.64.XXX
    Nechápu proč by a VW měl bát Škodovky, zisky stejně tečou do jedné pokladny. A majitelům VW je úplně jedno odkud peníze přijdou, hlavní je, že chodí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Luboš H.

      Luboš H.

      188.92.13.XXX
      To je schvaluju . To je ta schizofrenie firmy VW.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
    • Surcuf

      Surcuf

      194.228.76.XXX
      Řvou německé odbory, ne akcionáři, protože ti logicky berou víc z levně vyrobeného Superblbce, než z draze vyrobeného.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
  • Luboš H.

    Luboš H.

    188.92.13.XXX
    Je to úplně jednoduché. Adˇ VW zaplatí stejnou mzdu za stejně kvalitní práci pracovníkům Škody jako Německým pracovníkům v Německu a je po konkurenci. VW chce levné kvalitní pracovníky ve Škodě která dobře prosperuje a vydělává VW slušný zisk a proto jí nepoctivě konkuruje . Není to schizofrenní ? Když mám jednu nohu nemocnou nebo línou , tak si uříznu tu zdravou . To dá rozum néé ? Německý pracovník ve VW langsam pohoda a jdu si pro dobrou výplatu . Český pracovník los los makej rychle a jde si pro tu nízkou výplatu která dělá tu nepoctivou konkurenci vlastní firmě. EU bazíruje na tom že mají okurky být okurky zahnuté podle evropské EU hraje si na demokratické férové podmínky pro všechny občany EU . Proč má tedy můj kamarád který legálně pracuje v německé továrně třetinový plat Němce který stojí vedle něj a dělá tu samou kvalitní práci . Diskriminace ? ne jakže ? On vlastně svým platem dělá nepoctivou konkurenci své firmě že ? EU v Německu dotuje 1 000 000 imigrantů a posílá je na dovolené . No z někoho ty peníze musejí vyždímat . Před časem jsem četl že má Škoda Superb omezené kvóty pro německý trh aby nekonkurovala Passatům .
    Mám takový návrh . Adˇ VW zavře neprosperující provozy v Německu a hledí si ziskové prosperující Škody . Jsou to kupecké počty, neboli ekonomika. A nebo adˇ VW zruší Škodu . Ona sem ráda převede výrobu nějaká zahraniční automobilka která ráda zaměstná levné kvalitní pracovníky ve strategické poloze pro logistiku v průmyslovém zázemí.
    Škoda používá technologie VW. Když si dáte práci tak zjistíte že VW používá také nějaké šikovné technologie . Nebo že by inženýři ze Škody byli úplně hloupí? A co tlakové lití bloků motoru které postupně převzali všichni automobiloví výrobci ? A co Ledwinka - Tatra a VW Brouk - vlastně zrod firmy VW ?

    Nepoctivá konkurence Škody versus poctivá VW určitě neprávem obviněná z nepoctivého měření emisí !!! .
    VW vlastní tisíce akcionářů , pak to funguje jako v národním podniku . Alibismus
    vykazování činností ( jato jde vše nahoru . na jedné straně ušetří cent a na druhé tečou do kanálu milióny) . Když se něco nedaří tak " to Škoda "

    Chce se mi říct jeden německý pozdrav .
    Ale pozdravím " S přátelským pozdravem Váš občan EU

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Severokorejský Automagazín

Čím se jezdí v KLDR? Prozradí severokorejský Automagazín

Wartburg vs Škoda (1974)

Na sněhu byl lepší Wartburg nebo Škoda?

Škoda Octavia 1962 první start po 20 letech

Tuhle Škodu Octavia z roku 1962 startovali po 20 letech. Jak to dopadlo?

Ilustrační fotografie

Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

Subaru Legacy GT-B Etune

Bazarové perličky: Subaru Legacy GT-B Etune - Japonská raritka od A do Z

Ilustrační fotografie, Ford testuje autonomní řízení

Autonomní vozy v ČR již nebudou sci-fi. U Stříbra vyroste polygon za miliardy

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama