Stelvio jako Volkswagen a Arteon jako Alfa? Může to být děsivá realita

AutoRoad.cz, 16. března 2017, 22:38 Google+

Chystá se další velká fúze v automobilovém průmyslu? Volkswagen by se údajně nebránil spojení s koncernem Fiat Chrysler, ačkoliv ještě v Ženevě o něm nechtěl ani slyšet. Od Italů (s Američany) ale slyšel velice ráznou odpověď.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 18.03. 19:05) Napište svůj názor
Dočkáme se snad někdy Alfy Romeo s logem Volkswagenu?

Dočkáme se snad někdy Alfy Romeo s logem Volkswagenu? | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

Alfa Romeo Arteon, Fiat Golf, Škoda Fullback nebo Volkswagen Stelvio. Zní to šíleně, ale mohla to být klidně realita. Ono vlastně ani mluvit v minulém čase není na místě, kdo by totiž ještě v lednu řekl, že se Opel dostane pod křídla PSA. Zpátky ale k modelům v úvodu textu. Pokud pořád tápete, v posledních dnech se média předhánějí v tom, kdo přinese zaručenější zprávu, že se rodí další velká automobilová kooperace. V hlavní roli koncerny Volkswagen a Fiat Chrysler.

Jak k tomuto spojení vlastně došlo? V průběhu tohoto týdne měl koncern Volkswagen tradiční výroční tiskovou konferenci, na níž zaznělo, jak už je po Dieselgate zase všechno v pořádku a Němcům se daří. Prodejně i finančně. Server Automotive News pak citoval šéfa koncernu Volkswagen Matthiase Müllera, který zmínil, že by možnou spolupráci se Sergiem Marchionnem, hlavou koncernu FCA, nevylučoval. Jen by s ním Ital musel mluvit. Ještě v Ženevě přitom po prohlášení Machrionneho, že Volkswagen brzy zaklepe na dveře jeho značky, ten stejný Müller jakoukoliv spolupráci kategoricky odmítal.

Naštěstí možná pro celý automobilový svět, minimálně zatím ze spojení dvou gigantů, kteří by odhadem získali až 30 procent evropského trhu a výrazně by tak ujeli dvojce v podobě PSA, nekoná. Marchionne uvedl, že jeho vyjádření bylo v hypotetické rovině. Pokud by totiž on byl na místě, že dvojka trhu za mnou se zvětšuje, uvažoval by o spojení a Fiat je prý přirozenou možností, kde hledat partnerství. Sám ale Müllera nahánět nehodlá a vlastně ani o spojení s Volkswagenem nemá zájem. Takže jen další novinářská bublina. Abychom se ale za pár měsíců nedivili…

Google+ Vytisknout

Diskuze: Stelvio jako Volkswagen a Arteon jako Alfa? Může to být děsivá realita

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 18.03.2017 19:05 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Vstup na americký trh se odkládá. Škoda má od VW jiný úkol

reklama
reklama

Doporučujeme

Nová generace Volkswagenu Polo již klepe na dveře.

Pro nové Polo neexistuje konkurence. Má to být nejlepší malé auto na trhu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  3. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  4. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  5. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

  6. Mohl si za to koupit druhé auto, místo toho investoval do výfuku. Stálo to za to?

reklama