DISKUZE K ČLÁNKU

Jak snížit emise o 40 procent? Řešení je překvapivě snadné a profitovat z něj budeme všichni

Evropská komise je připravena od roku 2020 zavést nové normy pro snižování emisí CO2 v silniční dopravě. ÚAMK je aktivní součást mezinárodní automobilové federace FIA, která naléhavě vyzývá EU, aby uskutečnila ambiciózní cíle v oblasti zlepšování životního prostředí. Zároveň upozorňuje, že je na místě využít všech řešení, které vedou k tomuto cíli, nejen zavést povinný podíl čistých aut pro evropské automobilky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» komo (Hlasoval 1 člověk) 09.11.2017 12:09
Proč bychom čekali na rok 2020 či na 2050. Emise… »
» Jaroslav P. (Hlasoval 1 člověk) 09.11.2017 13:24
"...využít všech řešení,které vedou k tomuto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • komo

    komo

    109.81.209.XXX
    Pane Slavomíre, pokud Vás zajímají podrobnosti našeho dosaženého úspěchu a následné užívání v automobilovém průmyslu, napište nám Vaše emailové spojení
    na náš kontakt a dostanete podrobné informace o výrobku či případné spolupráci na projektu. Email: new-studio1@seznam.cz

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Ladislav S.

    Ladislav S.

    46.135.25.XXX
    03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • komo

    komo

    109.81.209.XXX
    Pane Petře P., vidím, že máte velice dobrý přehled, co se tady děje a co kolem nás lítá..Denně vyhazuji podobné případy z kanceláře naší firmy, máte plnou pravdu.A tablety do PHM, s tím bych svůj čas určitě neutrácel.Vše, co jste napsal mám za sebou, ale nikdy bych do toho nešel.Za naší prací a celou firmou je více než 10 let výzkumu a mnoho laboratorních zkoušek. S jakýmkoli
    podvodem či nefunkčním výrobkem bychom nemohli uspět na STK při měření emisí a to po celém území ČR a SR včetně Evropy .Můžeme se sejít a představím náš projekt Praha bez Emisí.Žádné reklamace a denně chodí celé spediční firmy pro spolupráci.
    Zdraví KOMO.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Ladislav S.

    Ladislav S.

    89.177.192.XXX
    Oh mein Gott ... 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Ladislav S.

    Ladislav S.

    89.177.192.XXX
    Úplně nejnižší emise vyprodukuje cyklista na kole. Tedy pokud nepočítám metan z pohonných hmot (čočka je prý velice energetická strava, vhodná před jízdou na kole). 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Roman Č.

    Roman Č.

    84.244.117.XXX
    Takze auta budou jeste vice z plastu a po ubrani vahy auta nejen snizi emise, ale dokonce i celkovou populaci na svete. Uz takhle ty tunovy hracky pri nehode nic nevydrzi a jeste to chteji snizit. Njn emise na ukor bezpecnosti, pro "ekologisty" nepodstatny rozdil, hlavne ze bude trava zelenejsi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jaroslav P.

    Jaroslav P.

    185.185.129.XXX
    "...využít všech řešení,které vedou k tomuto cíli..." No nazdar--čeština je ale sviňa co? 15

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Václav Š.

    Václav Š.

    147.231.234.XXX
    řešení je prosté - realizoval ho už například trabant- karoserie z plastu. výhodou bude že nebude reznout a prakticky jakákoliv část bude nahraditelná z 3D tiskárny.

    a tímto řešením dále pokračovat kde to na autě půjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • komo

    komo

    109.81.209.XXX
    Proč bychom čekali na rok 2020 či na 2050. Emise o 90% umíme snížit za měsíc .
    Takto poctivě připravujeme např. vozidla, která neprošla na emisích .
    Máme zpětnou vazbu a na protokolu o měření mají někteří dokonce nulové emise.
    Vše máme protokolárně doložené od STK a majitelů vozidel.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Pavel Š.

      Pavel Š.

      212.79.107.XXX
      A nechtěl bys takhle nastínit, na čem jsou ty tvoje úpravy postavené?

      Jediná funkční varianta je předelat auto na vodíkový pohon, ale to má velká úskalí, kde vodík natankovat. Možná ještě propan butan nebo CNG.

      Technicky vzato je 90% zjevný nesmysl při zachování původního způsobu spalování a původního paliva.
      No a pak existuje spousta podvodů, kde se majiteli cosi naslibuje, vyinkasují se peníze, ale skutek utek!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • komo

        komo

        109.81.209.XXX
        Ahoj Pavel Š.
        Na výrobek je po 10 letech výzkumu udělen patent. Ten, kdo to již užívá,by nikdy bez toho již nejezdil.Vůbec to nestojí velké peníze, víc to jede,méně to žere,nekouří,nesmrdí a motor vydrží o několik let déle.Kamiony, lokomotivy, lodě a osobáky na to již denně jezdí a někteří již 300.000 km a to bez emisí.Projekt Praha bez emisí se již realizuje.Jsem ochoten vysvětlit událost,či nabídnout spolupráci.Je to pro motory na naftu, benzin i plyn. Český patent, český výrobek.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • Ladislav S.

          Ladislav S.

          89.177.192.XXX
          Jojo, a určitě to jezdí s nulovou spotřebou PHM. Už tam letím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Peter P.

            Peter P.

            88.101.139.XXX
            Vím o co jde, jejich aditiva v tabletách něco do sebe mají, ale tak zázračný rozgodně nejsou, A jejich další aktivita, jakýsi pochybný sdílení aut, kde složíte poplatek a za dva roky dostanete nový auto zadarmo a pak každý další tři další a až do smrti máte auta zdarma a ještě bonusy... 18 18 18 Ale asi pořád nacházejí dost zájemců, protože pyramidové hry v různých podobách u nás jedou teprve od r. 89...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • Ladislav S.

              Ladislav S.

              89.177.192.XXX
              Oh mein Gott ... 14

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • komo

                komo

                109.81.209.XXX
                Dobrý den pane Ladislave, veškeré motorové stroje včetně automobilů lodí i lokomotiv mají o 5-15% sníženou spotřebu dle dlouhodobého testování, ale i u dopravních společností, které to užívají.Emise měříme po celé republice a to na STK při řádných kontrolách.Po 10 letech výzkumu jsou výsledky na takovém stupni, že zahajujeme projekt Praha bez emisí v součinnosti se světovými zkušebnami pohonných hmot.Motory mají větší výkon, menší spotřebu, nekouří, nesmrdí a mají prodlouženou životnost o 40%.Žádné tabletky to nejsou a naše firma nemá důvod po tak rozsáhlé investici podvádět motoristy či celé autoparky.Lze si o tomto projektu s českým patentem a výrobou v ČR popovídat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
                • Slavomír H.

                  Slavomír H.

                  95.82.146.XXX
                  Pěkný den, to co zde píšete zní velmi zajímavě, rád bych se dozvěděl o Vašich aktivitách více, můžu získat více informací? Předem děkuji.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
        • Ladislav S.

          Ladislav S.

          46.135.25.XXX
          No dobře. Zkusím Vám věřit. Pošlete mi prosím registrační číslo patentu, případně jiný veřejný zdroj technických informací. Kouknu se. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • komo

            komo

            109.81.209.XXX
            Pane Ladislave, zasílám Vám z databáze patentů Ůřadu prům. vlastnictví č.přihlášky:2014-30020 a číslo patentu 27767.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama