Německo chce zlikvidovat auta se spalovacími motory. Petrolheadi zapláčou

ar5, 11. října 2016, 09:39 Google+

Německá spolková rada se nejspíše zbláznila. Její nový požadavek totiž žádá EU, aby se zamyslela nad změnami zdanění u jednotlivých typů vozidel se spalovacími motory.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
automobily se spalovacími motory

automobily se spalovacími motory | foto: Jana Maxová, EuroZprávy.cz

Sdílejte článek

Jde o to, že elektroauta nabírají čím dál větší bům a časem se bude muset stát to, že všechny věřejnosti známé automobilky se této kategorii začnou věnovat. Když si k tomu přidáme fakt, že již  několik evropských států chystá konec aut se spalovacím motorem, pak tady nastává situace, kterou asi někteří čekali, a to hlavně po kauze Dieselgate.

Především pak Německo chce úplný zákaz vozidel se spalovacími motory. Co na tom, že právě z Německa pochází trojice kultovních sportovních vozidel Audi RS6, Mercedes-Benz E 63 AMG a nebo BMW M5. Němci patří mezi největší automobilový trh v Evropě a bohužel, i EU jej považuje za důležitý hlas v oblasti rozhodování o "něčem".

Němci se prostě rozhodli, že zruší trh s vozidly se spalovacími motory a jak to tak vypadá, myslí to vážně. Dokonce se jich pár nechalo slyšet, že konec by si přáli v celé EU. Konec by pak nastal tak, že ve výzvě Evropské komisi je uveden požadavek, aby zhodnotila současnou praxi vybírání daní a poplatků jednotlivých členských států.

Do roku 2030 by pak podle nového návrhu mělo být dovoleno přihlašovat pouze bezemisní osobní automobily, čímž by se vlastně naprosto vyselektovala auta, která vypustí jediný gram emisí, a to je pro některé  z nás hodně špatná zpráva.

Vytisknout

Diskuze: Německo chce zlikvidovat auta se spalovacími motory. Petrolheadi zapláčou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Policejní VW e-Golfy pro Albánii

Albánská policie má problém s e-Golfy. Tohle by čekal málokdo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud