Britská automobilka McLaren si po roce 2015, kdy prodala pouze 1 654 vozů, klade nebývala ambiciózní cíle. Ředitel automobilky Mike Flewitt očekává, že wokingská společnost dokáže v letošním roce pokořit hranici tří tisíc prodaných automobilů. Zdvojnásobení produkce je ale jen začátek.
Společnost by dle svého plánu ráda dosáhla ročního prodeje mezi čtyřmi a půl a pěti tisíci prodaných vozů, což je maximum, co by automobilka mohla při současné kapacitě chrlit.
Zvyýšení produkce a odbytu je klíč k získání peněz pro výzkum nových technologií. McLaren chystá v blízké budoucnosti představení patnácti nových produktů a uvést pohonnou jednotku se zcela novou architekturou, určenou pro hybridní sportovní vozy.
Tato nová pohonná jednotka má nahradit osmiválec, který McLaren využívá v současnosti, a narozdíl od něj bude mít novinka hybridní technologii do sebe zakomponovanou již od prvního dne.
Právě hybridy mají v roce 2022 tvořit více než polovinu portfolia McLarenu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?