Pouze několik dní nás dělí od představení třetího vozu značky Tesla. Elektromobil Model 3 se světu představí již 31. března!
Tesla do nedávna nabízela svým zákazníkům pouze známý Model S. Nabídka byla před nedávnem rozšířena o crossover Model X a nyní se již můžeme těšit na nový Model 3.
Bude se jednat o sedan menších rozměrů, který bude konkurovat trojkové řadě BMW. Tvarově by měl značně připomínat Model S.
Konstrukce vozu nebude na rozdíl od Modelu S tolik sázet na hliník a jeho slitiny. Ke slovu se dostává ocel. Ta je sice o dost těžší, zároveň je ale o dost levnější a cena je samozřejmě v tomto segmentu klíčová.
Podle předpokladů by měla cena startovat zhruba na 850 000 korun, což je na elektromobil značky Tesla velice slušné.
U elektromobilů nás ale zajímá zejména dojezd. Za ten zodpovídají baterie, vyrobené přímo v nevadské továrně Tesly, stejně jako zcela nová platforma, na které je vůz postavený. Zpět ale k dojezdu. Ten by měl dosahovat hranice 320 km, což je téměř 2,5krát více, než v případě konkurenčního BMW i3.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.