Po velice úspěšné předprodejní fázi zahajuje Škoda AUTO dnešním dnem prodej nového SUV Škoda Karoq. Zákazníci mohou nový model osobně poznat prostřednictvím testovacích jízd u všech 184 autorizovaných prodejních partnerů značky v České republice. Zároveň mohou zájemci vyzkoušet řadu praktických a stylových doplňků Škoda Originálního příslušenství pro model Karoq.
„Velmi mě těší vysoký zájem, který zákazníci o model Karoq projevují. Již v předprodejní fázi bylo objednáno více než 3 500 vozů, což je jednoznačný úspěch. Rád bych za něj poděkoval všem dosavadním i budoucím zákazníkům, stejně jako autorizovaným prodejcům Škoda , kteří pro zákazníky zajišťují vynikající služby,“ říká Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto Česká republika. Z 3 500 vozů Škoda Karoq, objednaných v předprodeji, byly takřka dvě třetiny s nejvyšší výbavou Style. Nejpopulárnější motorizací v předprodeji je nová zážehová jednotka 1,5 TSI se systémem vypínání válců ACT o výkonu 110 kW, následovaná vznětovým motorem 2,0 TDI (110 kW) a novým úsporným a dynamickým motorem 1,0 TSI o výkonu 85 kW. V dosavadních objednávkách celkově lehce převažují benzinové motorizace (56 %).
Pohon všech kol zvolilo dosud bezmála 40 % zákazníků nového SUV, nejoblíbenějšími barvami jsou bílá Candy, černá Magic a červená Velvet. Pro nový model Karoq je u autorizovaných prodejců značky a na E-shopu Škoda připravena široká nabídka Škoda Originálního příslušenství, jako je například praktický síťový roletový kryt zavazadlového prostoru, sady ochranných gumových koberců či Smart holder s adaptéry pro uchycení tabletů i smartphonů, oblečení a dalších předmětů.
Samozřejmostí je sortiment nosičů jízdních kol či lyží, střešních nosičů a střešních boxů. Pro Karoq nabízí Škoda také ochranný potah zadních sedadel pro bezpečnou přepravu psů či sortiment zimních kompletů litých i ocelových disků s kvalitními pneumatikami testovanými přímo pro nové SUV.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?