Když mluvíme o nejkrásnějším Mustangu, na mysli nemáme nic jiného, než ten z roku 1967. Tenhle nádherný americký osmiválcový musclecar je navíc po renovaci, což dovádí jeho jedinečnost i cenovku na úplné maximum.
Čas od času vás informujeme o tom, že je nějaký automobilový skvost na prodej. Většinou se ale tyto akce odehrávají na druhém konci republiky. Tentokrát je situace naprosto jiná a mnohem příjemnější. Tenhle fešák se bude dražit už tuto středu ve Znojmě. Vyvolávací cena je 834 tisíc, odhadní 1,2 milionu korun.
Máme tu tedy ideální příležitost k tomu, koupit auto ve výborném stavu, jelikož hodnota těchto vozů bude už jen stoupat. Auto má najeto přibližně 140 tisíc kilometrů, a pod kapotou se skrývá osmiválec o objemu 4,7 litru s automatickou převodovkou.
První generace Fordu Mustang se začala vyrábět v dubnu 1964 jako varianta k evropským sportovním vozům Jaguar E-Type či konkurenční Corvette. Původně se očekávalo, že se za první rok vyrobí 1 milion Mustangů, ale toto očekávání bylo přehnané. Po modelu z roku 1965 následovala verze 1967, kde Ford začal používat daleko více techniky z již existujících modelů (většinou Fairlane a Falcon) pro snížení jak výrobních nákladů, tak nákladů na školení servisního personálu. Tím bylo dosaženo výrazného snížení ceny jak samotného vozu, tak náhradních dílů. Během let 1965 až 1973 se v rámci první generace vyrobilo i několik speciálních modelů – Mach 1, Boss 302 a Boss 429, a z Fordu Mustang se postupně stala legenda, která přetrvává dodnes.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?