Jak moc Honda přestřelila? Základní Civic bez výbavy startuje na...

ar6, 17. února 2017, 14:22 Google+

První náznak českého ceníku desátého vydání Hondy nebyl zrovna nejpříjemnější. Za cenu blízkou půl milionu korun nebyly k dispozici klimatizace ani rádio. Bohužel kompletní podoba skladeb výbavy situaci nevylepšila, pouze se potvrdilo, že tady Japonci docela přestřelili.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda Civic desáté generace přichází na náš trh.

Honda Civic desáté generace přichází na náš trh. | foto: Honda

Sdílejte článek

Desátý Civic vypadá zajímavě, je velký, rychle si najdete pozici za volantem a podle mnohých recenzí také zajímavě jezdí. To jsou pozitiva. Pak přichází negativa v podobě pouze přeplňovaných motorů, chudé základní výbavy a především vysoké ceny. Jestliže o omlazené dvojici Octavia a Golf bude někdo tvrdit, že je předražená, na prozatím pouze pětidveřovou Hondu musí mít zvláštní kategorii.

Základní výbava S totiž sice obsahuje šest airbagů, Isofix, soubor asistentů Honda Sensing (adaptivní tempomat, varování před čelní srážkou, systém pro zmírnění následků nehody, udržování v jízdním pruhu, rozpoznávání dopravních značek, inteligentní omezovač rychlosti a s převodovkou CVT i asistent jízdy v koloně), elektrická zrcátka, dálkový centrál, elektrická okna vpředu i vzadu , LED denní svícení nebo 16palcová ocelová kola. S klimatizací, vyhříváním zrcátek a dokonce ani rádiem (i když jsou ve standardu čtyři reproduktory) nepočítejte ani za příplatek!

Teprve druhá výbava Comfort elektricky stavitelná a vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci, rádio s pětipalcovým displejem a osmi reproduktory, multifunkční volant, vyhřívaná sedadla nebo 16palcová litá kola. Třetí linie Elegance se dále chlubí dešťovým senzorem, předními i zadními parkovacími senzory, couvací kamerou, sklopnými zrcátky, duální automatickou klimatizací, koženým volantem a hlavicí řadicí páky, hliníkovými pedály, infotainmentem Honda Connect 2 s navigací, mlhovkami nebo 17palcovými litými koly. Výbava Executive pak přináší navíc sledování mrtvého úhlu, asistent při couvání z parkovacího místa, bezklíčkový vstup a startování, 11 reproduktorů, panoramatické střešní okno, LED světlomety a LED mlhovky nebo adaptivní tlumiče. Všechny tyto varianty jsou přitom dostupné s přeplňovaným litrovým tříválcem.

Technické údaje

1.0 VTEC Turbo 1.0 VTEC Turbo 1.5 VTEC Turbo 1.5 VTEC Turbo
Výkon: 95 kW 95 kW 134 kW 134 kW
Toč. moment: 200 Nm 180 Nm 240 Nm 220 Nm
Převodovka: 6 MT CVT 6 MT CVT
Zrychlení: 10,4 - 11,2 s 10,2 - 11,0 s 8,2 - 8,4 s 8,2 - 8,5 s
Max. rychlost: 203 km/h 200 km/h 220 km/h 200 km/h
Spotřeba: 4,8 - 5,1 l 4,7 - 5,0 l 5,8 l 6,1 l
Rozměry: 4518 x 1799 x 1428 mm
Rozvor: 2697 mm
Kufr: 420 - 478/1209 - 1267 l

Následující tři stupně mají standardně přeplňovanou patnáctistovku a vycházejí z linie Elegance. Sport tak má navíc aerodynamický bodykit, dvojitou koncovku výfuku a LED světla s LED mlhovkami. Sport Plus přidává sledování mrtvého úhlu, asistent při couvání z parkovacího místa, bezklíčkový vstup a startování, 11 reproduktorů, panoramatické střešní okno nebo adaptivní tlumiče. Konečně nejvyšší výbava Prestige disponuje koženým čalouněním, vyhříváním zadních sedaček, bezdrátovým nabíjením mobilních telefonů a chromovanými doplňky exteriéru.

Ceník - Honda Civic

S Comfort Elegance Executive Sport Sport Plus Prestige
1.0 VTEC Turbo 469 900 Kč 509 900 Kč 569 900 Kč 639 900 Kč ---------- ---------- ----------
1.0 VTEC Turbo CVT 504 900 Kč 544 900 Kč 604 900 Kč 674 900 Kč ---------- ---------- ----------
1.5 VTEC Turbo ---------- ---------- ---------- ---------- 639 900 Kč 689 900 Kč 719 900 Kč
1.5 VTEC Turbo CVT ---------- ---------- ---------- ---------- 674 900 Kč 724 900 Kč 754 900 Kč

Kompletní ceník a technické specifikace najdete v tabulce, do 30. června pak tuzemský importér nabízí prvním zákazníkům bonus 20 tisíc korun, pakety Orange line a Black line pro vybrané verze se slevou 20 tisíc korun a také výhodné značkové financování. V Ženevě bude mít mimochodem světovou premiéru sériová verze Civicu Type R s dvoulitrovým čtyřválcem VTEC Turbo. A kdyby to pořád bylo málo, v červnu na náš trh dorazí Civic s karosérií sedan.

Vytisknout

Diskuze: Jak moc Honda přestřelila? Základní Civic bez výbavy startuje na...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Nejmenovaný autobazar

Víme, jak odhalit přetočený tachometr a jiné zákeřnosti u aut z autobazarů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud