Automobilka Škoda Auto uvádí v těchto dnech na český trh novou limitovanou edici současné Fabie. Nese označení Kofola Edition a odkazuje na dlouholetou spolupráci dvou renomovaných českých značek.
Výrobce plánuje produkci pouze 99 kusů, takže se defacto jedná o hodně exkluzivní Fabii. Nová limitovaná edice pak oslavuje spolupráci dvou tradičních a úspěšných českých značek, přičemž 99 štastlivců se má skutečně na co těšit.
Fabii v edici Kofola poznáte na první pohled podle speciálního hnědého laku karoserie Marrone. Ten je doplněn o unikátní 16palcová litá kola Italia. Kabina dostala béžový interiér, přičemž samotná výbava vychází z vrcholného stupně Style.
K tomu se v základu přidává paket Style Plus s prémiovým ozvučením Škoda Surround, bočními okny Sunset a vyhříváním předních sedadel. Dále je Fabia Kofola Edition vybavena paketem Simply Clever, zahrnujícím síťový program, odkládací schránku v zavazadlovém prostoru, odpadkový koš ve dveřích a držák multimediálních přístrojů.
Nechybí ani multifunkční volant, bezklíčový přístup KESSY, barevný dotykový infotainment Swing s pětipalcovým displejem a Bluetooth, či rezervní kolo místo sady na opravu pneumatik. Specifickou výbavou pak je 15litrová chladnička, kterou lze snadno ukotvit na zadní sedadlo úchyty pro bezpečnostní pás. Termoelektrický box se napájí z 12V zásuvky a dá se přepnout z režimu chlazení do režimu ohřevu. Příjemným bonusem jsou i vzorky nápojů Kofola, které dostane každý majitel k této speciální Fabii.
Pod kapotou vozu pracuje výhradně čtyřválcový motor 1.2 TSI o výkonu 66 kW. U něj výrobce slibuje kombinovanou spotřebu 4,7 litru na 100 km. Za Škodu Fabia Kofola Edition pak necháte u svého dealera 364 420 Kč, a to včetně prodloužené záruky na 5 let nebo 100 000 km v rámci paketu Mobilita Plus.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.