Česká pošta sice nedisponuje zrovna nejstarším vozovým parkem, přesto jeho řady průběžně omlazuje a doplňuje. Aktuálně například nakoupila 328 Peugeotů Boxer.
Obě společnosti spolu nespolupracují poprvé. V roce 2013 vyhrál český importér tender na dodávku čtyř set užitkových vozů, loni potom uspěl také s nabídkou na dodávání svých automobilů v letech 2014, 2015 a 2016.
Na základě tohoto úspěchu nejprve dodal Peugeot 470 Boxerů a Partnerů, které v těchto dnech doplňuje dalších 328 kusů velkého užitkového lva. Pokud si tedy necháte dovézt balíček Českou poštou, je vysoce pravděpodobné, že to bude v některém z celkem 1200 Peugeotů.
Je také jasné, že letošní rok bude pro divizi užitkových vozidel v Česku prodejně nejúspěšnější. Za prvních deset měsíců se jí povedlo dodat zákazníkům 2110 vozidel, což se ještě nikdy nepovedlo ani za celý rok. Pilířem nabídky je loni omlazený Boxer, který je rovněž jedničkou svého segmentu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?