Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

ar5, 21. července 2014, 10:44 Google+

Desetitisíce lidí budou 27. července na bulváru Champs-Elysées oslavovat vítěze Tour de France. Také v letošním roce hrdí vítězové vztyčí k pařížskému nebi ruce s trofejemi z českého skla. Design trofejí navrhl tým designérů značky Škoda a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lasvit v České republice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje Škoda Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavateleoficiálního vozu.

„Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky Škoda Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností Škoda, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky Škoda Peter Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran.

Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu Škoda VisionC, představená v březnu letošního roku. Studie pětidveřového kupé nadchne svým výrazným stylem a dynamickou elegancí a ukazuje další evoluční krok designu vozů Škoda.Předání trofejí vítězům Tour bude vyvrcholením letošní rozsáhlé sponzorské podpory Tour de France ze strany automobilky Škoda. Jádrem této podpory je opět rozsáhlá flotila vozů značky Škoda. V roli doprovodných vozů 24 hodin denně slouží 250 vozů –zejména modelů Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. V čele pelotonu jede Škoda Superb jako oficiální ředitelský vůz a mobilní kancelář ředitele Tour Christiana

Škoda navíc doplňuje sponzoring Tour de France širokou komunikační kampaní. Nově byla spuštěna internetová prezentace značky Škoda na stránkách ‚WeLoveCycling.com’. Nabídka prezentace zahrnuje živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky.

zdroj: Škoda Auto

Vytisknout

Diskuze: Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Takhle vypadá interiér Land Roveru Discovery Sport! - anotační foto

Takhle vypadá interiér Land Roveru Discovery Sport!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud