Chevrolet zvyšuje svoje predaje v Západnej Európe

Braňo Porubčan, 8. července 2009, 17:00 Google+

Chevrolet si počas prvých šiestich mesiacov 2009 udržiava na celoeurópskom trhu svoju pozíciu so stabilným trhovým podielom 2,2 percenta, pričom jeho predaj v Západnej Európe stúpol a spolu s trhom poklesol v Strednej a Východnej Európe. Celkovo predal 214 520 vozidiel; vlani za obdobie január – jún to bolo 269 319 vozidiel.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cruze

Cruze | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Za prvých 6 mesiacov roka 2009 Chevrolet predal v Západnej Európe 85 800 vozidiel, o 1,6 percenta viac, než za rovnaké obdobie minulého roka. „V týchto ekonomicky náročných časoch chcú zákazníci dobre vyzerajúce a dobre vybavené autá za výnimočne priaznivé ceny,“ hovorí Wayne Brannon, šéf európských aktivít značky Chebvrolet. „Hodnota za peniaze sa stala dôležitejšou, než kedykoľvek predtým a modelová ponuka Chevy reprezentovaná radmi Matiz, Aveo a Cruze je presne tým, čo európski zákazníci potrebujú.“

Chevrolet zaznamenal počas prvého polroka obzvlášť výrazný nárast predaja vo Francúzsku a Nemecku. V oboch štátoch zaregistrovali vyše 4000 nových Chevroletov, čo predstavuje nárast 95, resp. 35 percent. V Taliansku, ktorý je najväčším trhom Chevroleta v Západnej Európe, vzrástol predaj o vyše 2000 vozidiel na 8,3 percenta za obdobie január – jún. Chevrolet tiež získal významne vyšší podiel na klesajúcich trhoch v Španielsku a Spojenom kráľovstve, získajúc 0,8, resp. 0,3 percentuálneho bodu.

V Rusku, kde v medziročnom porovnaní klesol celkový trh počas prvých šietich mesiacov roka na polovicu, si Chevrolet udržal vedúcu pozíciu medzi nie- domácimi značkami i stabilný trhový podiel 8 percent.

Rok Spolu Nárast Podiel
2003 162 163  -- --
2004 251 151  55%  1.2%
2005 295 247  17.5%  1.4%
2006 341 737  15.8%  1.6%
2007 457 224  33.6%  2.0%
2008 505 053  10.8%  2.3%
1-6 2009 214 520  -21%  2.2%

Na Slovensku sa počas prvého polroka 2009 zaregistrovalo 1557 nových vozidiel značky Chevrolet (M1+N1). V porovnaní s rovnakým obdobím vlani je to o 565 vozidiel viac, teda o 56,9%. Trhový podiel značky Chevrolet na Slovensku tak medziročne počas prvého polroka vzrástol na 3,23% (1-6 2008: 2,06%), pričom trh samotný zostal v medziročnom porovnaní takmer bezo zmeny.

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet zvyšuje svoje predaje v Západnej Európe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

A7

Audi A7 sa začína črtať

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud